Mirakelkur

Körde min mirakelkur, alvedon,  banan, vätskeersättning och samtal med mamma. Med hjälp av det och typ 1 mg oxascand kom jag iväg iallafall. Det är så irriterande att jag får ångestpåslag när jag mår dåligt och ska iväg. Men iväg kom jag.


Hämtade ut mina glasögon, köpte sängkläder, två gästhandukar kattmat och kattsand. Så det blev en riktig shoppingtur trots allt. Man måste passa på när man väl är ute. Men jag hade som vanligt redan kollat ut på nätet vad jag skulle ha så då går det rätt fort att shoppa.

Har irriterat mig på mitt ena lakan i säkert ett år. Jag har en tempurmadrass som är smalare än sängen så lakanet korvar ihop sig  hela tiden så det täcker bara halva sängen. Nu äntligen slipper jag det. Jag vill ha två ombyten av sängkläder och det var definitivt dags att köpa nya. Får lägga in en bild på det imorgon. Jag ska tvätta sängkläderna först och det orkar jag inte göra idag. 

Mina nya glasögon känns helt okej. Det är lite ovant såklart med nya bågar och ny styrka. Bågarna känns så stora mot vad jag är van med och jag blev ju ännu mer yrslig med dem på, haha. Jag får börja med att ha dem hemma. Nedan är bilder på de nya glasögonen, ni får bortse från att jag är rejält slut vid det här laget. Det syns alltid på min väntra öga på kort.





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0