Nyvaken

Jag bara sover och sover. Har varit så trött. Jag misstänker flera orsaker. När akupunktören var här tog han upp att kroppen ställer om från att skydda till att öppna upp på våren. Sedan har vi ju även pollen som drar igång med nästäppa, torra kliande ögon och trötthet som följd. Det är något jag fick på köpet när jag blev sjuk. Dessutom så har mina muskler krånglat och jag har haft en del brännande smärta vilket för mig hänger ihop med ytliga inflammationer och det gör mig också trött. 

Just nu verkar min kropp helt enkelt behöva mycket sömn så det är bara att lyssna på den och ta en tupplur på eftermiddagen. Även om jag är väldigt trött så är jag tacksam att jag faktiskt kan sova, för så har inte alltid varit fallet. Nu ska jag försöka hålla mig vaken tills det är dags och lägga sig för natten. 









Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0