Planering

Planering är A och O i detta liv. Eftersom jag får besök imorgon så gäller det att klura ut vad som tar minst energi. 

Jag ska bjuda S på lunch imorgon så jag har fått tänka ut en enkel maträtt som är nyttig men inte helt vegetarisk, det är ett krav, haha. Idag har jag tagit moppen och handlat det jag behöver. Tänkte laga en kyckling och avokado sallad med quinoa. Så nu har jag varit iväg med moppen och handlat. De hade inte så roliga frukter men det blir fruktsallad som efterrätt. För tillfället försöker vi båda tänka lite mer hälsosamt när det kommer till mat så jag hoppas det blir okej.

Min plan är att förbereda quinoan ikväll samt ta en dusch då blir det mindre att göra imorgon. Tänker inte lägga energi på att städa utan hon får ta att det är rörigt. Hemtjänsten kommer nämligen imorgon eftermiddag och jag tänker inte göra jobbet åt dem. 

Hoppas ni har en härlig söndag. 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0