Glad Lucia


Idag har jag varit och hälsat på min farmor. Först hade jag tänkt ta moppen men jag var så trött efter igår så det fick bli färdtjänst. 

Farmor och jag fikade tillsammans på boendet. Det bjöds på lussebullar, pepparkakor, glögg m.m. Vi hade en trevlig timme tillsammans sedan behövde hon vila inför luciatåget som personalen skulle genomföra vid 17.00. Det passade även mig bra så jag tog en "långpromenad" till apoteket för att beställa hem medicin medan jag väntade på taxin. Så allt som allt gick jag nog ca 350 meter. 

Nu är jag hemma och jag och T har ätit middag. Jag lagade mat igår så vi behövde bara värma den. Det är ett måste sådana här dagar. Jag har precis moxat lite på mig själv och nu tänkte jag vila.


Nilla
2018-12-13 @ 20:44:36
URL: http://mittlivmedme.blogg.se

Låter som en fin lucia tillsammans med din farmor 😍

Svar: Ja det har varit en bra dag 😊. Hoppas du också haft det bra.
Thérese




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0