Besök

Idag fick jag besök av biståndshandläggaren och en boendestödjare. Vi pratade om hur vi skulle lägga upp boendestödet. Jag har haft 45 min/vecka men ska nu testa 60 minuter varannan vecka, den veckan jag inte har hemtjänst. Jag känner att det blir för mycket att både få städning och boendestöd samma vecka, det tar för mycket energi som behöver läggas på andra saker som t.ex. läkarbesök. 

Min dag går annars i trötthetens tecken. Sov till halv nio idag men var så trött att jag somnade vid tolvtiden igen och sov till mitt alarm ringde 45 minuter senare. 

Jag pysslade lite med att göra hårsmycken igår och idag känns det att jag satt för länge, är extra trött och har ont i min högerarm samt är allmänt öm i kroppen. Men det var roligt igår iallafall. 😊


Annica
2018-02-03 @ 11:36:30
URL: http://www.annicaslivvidhavet.blogg.com

Jag pärlar och pysslar ju oxå.
Det lät spännande med hårsmycken.
Vad gör du då?
Har du någon bild att visa?
Ha en go dag 😀
Annica

Annica
2018-02-03 @ 11:38:49
URL: http://www.annicaslivvidhavet.blogg.com

Jag vet inte om det framkom att det var jag som frågade om hårsmyckena.
Haha den där ME hjärnan. 😂😂
www.annicaslivvidhavet.blogg.se

Svar: Hej. Förlåt att det tagit lite tid att svara, har inte varit inne på bloggen på ett tag. Jag kan lägga in video på bloggen.
Thérese




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0