Mitt lilla hus 😍

Jag lĂ€ste pĂ„ Expressen hemsida idag och sĂ„g ett hus som jag skulle vilja ha. Det Ă€r ett sĂ„dant hĂ€r litet hus jag drömmer om men jag skulle nog vilja lĂ€gga till 8-10 kvadratmeter sĂ„ att jag fick ett litet sovrum med plats för en sĂ€ng och tvĂ„ garderober. I dagslĂ€get skulle det inte fungera att klĂ€ttra upp och ner till ett sovloft men det kan man anvĂ€nda till annat, typ lĂ€shörna, förvaring osv. Det hĂ€r huset har ett förrĂ„d ocksĂ„ vilket Ă€r ett plus, nĂ„gonstans mĂ„ste man ju förvara sina prylar.

Foto Jeanette Westberg

Foto Jeanette Westberg

Foto Jeanette Westberg
Foto Jeanette Westberg





Nilla
2018-01-19 @ 14:43:36
URL: http://mittlivmedme.blogg.se

Det var ju jĂ€ttegulligt ❀

Svar: Ja visst Àr det. Bra att bygga smÄtt som lÀget ser ut idag. Det borde byggas ett antal minihus i alla nya villaomrÄden. Men det verkar iallafall bli vanligare sÄ det Àr roligt.
Thérese




Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0