Krasch och besök


Jag har varit i rejält kraschläge nu i två dagar med bl.a. yrsel, intryckskänslighet, ångest och influensavärk. Så jag har inte mått något vidare men idag väntade jag besök av familjen så jag fixade ordning mig och jag sminkade mig till och med för att se lite piggare ut. Det gick bra och det var trevligt. Det kändes som om alla var lite slitna idag så jag var inte ensam. Vi åt tacos och sedan jordgubbar med glass. 

Jag testade att ta pulsen på alla men det var svårt. Det var bara på mamma jag kände en ordentlig skillnad så att jag kände mig säker på vad som behöver stärkas. På de andra kände jag knappt någon puls alls. Så jag behöver definitivt öva mer. 

Nu är jag helt slutkörd och måste verkligen vila. Hoppas kunna se fotboll ikväll men vi får se. 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0