34

Idag var det dags för mig att fylla år igen. Känner inte att det är lika roligt att fylla år längre, utan skulle gärna pausa åldradet tills jag mår bättre. Det känns som jag missat så mycket eftersom jag blev sjuk när jag var 26 år. På ett sätt känner jag mig så mycket äldre än 34 men på ett annat känner jag mig yngre. Samtidigt är jag glad för att jag fått uppleva ännu ett år och mina sjukdomar har lärt mig mycket. Det här året har dessutom varit bättre än det förra så jag ser ljust på framtiden.  

Jag började dagen med att åka och hämta ut pengar till behandlingen. Jag passade också på att gå in på ICA lite snabbt. Sedan har jag vilat och plockat lite här hemma. Vid fem kom Tobias och behandlade mig. Det blev moxa och en nål vid knät för mjälten den här gången. Kände efteråt att jag nog var lite uppe i varv så jag har ätit och vilat för att varva ner.  Vi ska fira mig på söndag så planen för helgen är att försöka hålla ordningen i lägenheten och vila mycket. 

Nilla
2018-05-03 @ 20:03:14
URL: http://mittlivmedme.blogg.se

Grattis ❤

Svar: Tack 😊
Thérese




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0