Baksidan

Idag har jag och boendestödjaren fixat lite på min baksida så nu kan jag ligga här i skuggan och njuta till borrande och bankande, haha. Nu är det bara växter som saknas.


Så här fint blev det. Jag ställde ut mina fejkväxter till höger. Min kärleksört hänger med sedan många år. Bakom soffan tänker jag ha örter. I hörnan vill jag ha ett miniträd. Så träd och örter blir årets inköp till baksidan. Har egentligen inte råd men för mig har det alltid varit viktigt att ha fint ute. Jag tänkter att det är bäst att satsa på perenna växter så mycket som möjligt, det spar tid och pengar i längden. 

Än så länge ser det ut så här åt andra hållet, haha. Jag ska plantera om buskarna så de sittet mer i mitten och så ska en del saker kastas. Men en sak i taget...







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0