Så går det när man fuskar

Igår hade jag tänkt att jag skulle hålla mig inne i mörkret och bara återhämta mig. Men jag mådde bättre på eftermiddagen så jag fuskade och gick ut och solade och tränade ett QiGongpass och fixade lite. Det var tydligen för tidigt för det. På kvällen var jag helt slutkörd och mådde konstigt så jag sov några timmar för att vakna runt 21. Var vaken kanske tre timmar och sedan somnade jag igen.

Vid elvatiden på förmiddagen idag verkade jag ha sovit klart så idag har det varit sängläge förutom en dusch. Det är så himla tråkigt att ligga med nedragna persienner och mörkläggningsgardiner när det är som sommar ute men det är inte så mycket man kan göra. Mår ungefär som jag är i återhämtningsfasen av en magsjuka just nu. Fick tacka nej till en båttur med syrran och E tråkigt nog. Det är bara att hoppas på en bättre dag imorgon. 







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0