Mopedtur

Idag har jag varit ut på en längre tur med moppen, tänkte att den skulle få jobba lite. Först åkte jag sträckan där jag vet att jag kan dra på för fullt bara för att det är roligt. När jag skriver för fullt menar jag 25 km/h, haha. 



Planen var att jag skulle åka förbi närbutiken och handla men det var så skönt ute så jag kände inte för att åka hem. Jag tog en liten omväg bland husen och sedan bestämde jag mig för att åka till ICA i centrum i stället. På vägen dit stannade jag till vid nya lekplatsen som ligger på vägen. Det är så gulliga hus för barnen att leka i. 


Efter det åkte jag vidare till affären. Det är första gången jag åkt dit och handlat med moppen tror jag. Tidigare har jag använt färdtjänst. Det var en perfekt dag för en exponeringsövning. Eftersom kroppen samarbetade behövde jag inte stressa utan kunde handla det jag skulle ha och gå runt en stund. Det är bra för att komma till rätta med min ångestproblematik. Dessutom räknas gångsträckan i butiken som en promenad så jag fick in mycket på en gång. Så high five till mig. Sedan bar det hem och jag passade på att njuta av alla höstfärger. 


Nu ska jag äta lunch och sedan behöver jag vila. Hoppas ni har en bra dag. 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0