Inställt

Imorse ringde de från vårdcentralen och berättade att min läkare är sjuk så jag fick en ny tid på fredag istället. Det var rätt skönt för jag somnade väldigt sent på natten plus att jag vaknade med mensvärk. Men det innebar även att jag behövde mejla chefen och ringa FK och berätta att läkarintyget kommer in senare. Har inte fått tag på min handläggare så jag får testa imorgon igen. 

Imorgon bär det av till Karolinska för en ny magnetkameraundersökning så jag har bara tagit det lugnt och vilat idag. Det behövs för jag ska även iväg på torsdag för att sätta in en kopparspiral så det blir tre vårdbesök denna vecka, tisdag, torsdag och fredag. 

Det ska bli så skönt när den här veckan är avklarad även om jag har Stora Sköndal nästa vecka och ska följa med mamma på ett besök veckan efter det. Min energi i september kommer verkligen att läggas på vårdbesök. 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0