Omplanering

Idag hade jag tänkt åka och klippa mig och handla lite på förmiddagen men eftersom T var här så fick jag tänka om. 

Min plan idag blir därför istället att fixa med några saker som behöver göras. Jag har precis klippt klorna på Lova och borstat henne. Jag har laddat moppen så jag kan åka till frisören imorgon istället. Nu när jag skrivit klart tänkte jag kolla om min laddare dykt upp i posten. 

Jag tänkte även beställa hennapulver och jag behöver ringa ett samtal till hemtjänsten. Jag tänker nämligen testa och se om jag fixar att sköta städningen på egen hand, det kostar ju så himla mycket och de kommer ju endast hit 2 gånger i månaden.  Jag tror det kan fungera nu om jag hittar ett bra system och fixar jag det den här månaden som är full med olika besök så bör det gå bra. 

Solen skiner så jag ska försöka ta mig ut på baksidan när solen kommer dit. 







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0