Roligt sammanträffande


Idag åkte jag med mamma till Hudcentrum i Stockholm för hon skulle kolla sina födelsemärken. Vi var lite tidiga så vi åt lunch på ett café innan vi gick till hudcentrum. Det behövdes verkligen för jag mådde skit på morgonen, antar att bakslaget efter besöket hos farmor ska betalas av idag. 

När vi var på mottagningen inträffade något roligt. Det var en kvinna där med sin son (tror jag). De hade exakt samma konversation som mamma hade med receptionisten fem minuter tidigare för de skulle också boka färdtjänst hem. Jag hörde att de nämde Sköndal och eftersom killen satt sig bredvid mig var jag bara tvungen att fråga om han det var ME-mottagningen han skulle till. Och ja, mycket riktigt så var det ME-mottagningen. Så där satt vi båda med ME och väntade på våra mammor, haha. 

Efter besöket passade vi på att gå till apoteket och hämta ut medicin och jag köpte även ögondroppar för mina ögon svider verkligen idag.

När vi kom hem så lånade jag mamas bil och körde ett varv runt området medan hon väntade vid porten med rullen. Jag har inte kört bil på fyra år men det var inga problem utan det kändes bra. 

Nu ligger jag i sängen igen och det blir vila resten av dagen för kroppen behöver verkligen återhämtning.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0