Vila och promenad

Pratade som vanligt lite med mamma på messenger på förmiddagen. Hon hade varit på en promenad. Det inspirerade mig så jag tog mig också ut på en promenad fast på min nivå. Gick den vanliga vägen där jag korsar bilvägen och går runt det närmsta grannhuset. På vägen tillbaka finns det bänkar längs hela vägen så det är en perfekt sträcka för mig. Det är ca 230 meter att gå vilket är en lagom sträcka. Gud vad jag längtar att kunna gå en längre promenad, speciellt när det är sådant här fint höstväder. Antar att det bara är att fortsätta på samma sätt och ha tålamod. 

Förutom promenaden har jag vilat mycket, tittat på YouTube och städat lite i omgångar. Nu tänkte jag göra övningarna från sjukgymnasten och sedan blir det vila igen och efter det middag.  



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0