40-årsfest



I lördags var jag och Tobias iväg på 40-årsfest. Det var min kompis man som fyllde år. Det är helt sjukt vad tiden går fort när man blir äldre. När jag såg barnen springa runt och leka kom jag så väl ihåg när man var barn och var på sådana här tillställningar. Nu satt man helt plötsligt där som vuxen. Var tar tiden vägen egentligen?

Jag är så tacksam att jag kunde vara med på firandet för jag mådde inte alls bra tidigare på dagen. Det är tur att jag har fått lära mig att behandla mig själv, så jag körde moxa-behandling och mådde bättre. Jag ville ju inte missa även den här festen. Jag var rätt dålig när de gifte sig för några år sedan och kunde inte vara med på festen utan enbart under vigseln. Men den här gången kunde jag vara med hela 4 timmar. 

Vi hade extrem tur med vädret, det var varmt och soligt. De hade gjort det fint med tält och långbord i trädgården och det bjöds på mat och fika och väldigt trevlig sällskap. 

 
annicaslivvidhavet.blogg.se
2019-12-03 @ 13:15:54
URL: http://annicaslivvidhavet.blogg.se/

Kul att du orkade med kalaset.
Blev lite nyfiken på moxa behandlingen av dig själv.
Lägger du det på/vid naveln då?
Hur länge?
Blir du märkbart piggare av detta?
Ha en go dag 😄

Svar: Jag är inte så aktiv på bloggen så jag ber om ursäkt för sent svar. Jag gör direktmoxa på lite olika punkter beroende på mående. Några av de vanligaste är nedanför naveln och några punkter som är sammankopplande. Pc6 och Mj4 samt lu 7 och nj6. Ofta är cirkulationen och lungan mina problem och de punkterna hjälper mig.
Thérese




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0