Olycka

I onsdags var jag iväg med moppen till centrum för att bl.a köpa present till J. När jag kom hem upptäckte jag att jag glömt två saker som jag behövde. Så fast jag var sjukt utmattad så åkte jag ut igen. Jag har min moppe i hallen och på väg ut lyckades jag på något sätt åka in i dörren och klämma mitt ben mellan dörren och moppen. Moppen satt fast och jag kunde först inte komma loss vilken gav mig småpanik. Jag lyckades ta mig loss efter någon minut. Tack och lov så fick jag endast blåmärken som inte verkar bli så farliga och det är bara ömt när jag rör på ställena. Men jag har lärt mig  en läxa, det inte är säkert att sätta sig på moppen om man är så trött.




Nilla
2019-08-27 @ 12:04:07
URL: http://mittlivmedme.blogg.se

Oj, vilken tur det inte gick värre. Kram

Svar: Ja men så går det när man är för trött. Blir extra klumpig och motoriken försämras.
Thérese




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0