Gjort för mycket


I lördags firade min pojkvän och jag att han tagit körkort. Vi åkte till Mariefred och åt lunch och sedan fikade vi på ett pyttelitet café. 

Jag tänkte att det skulle nog vara en lagom utflykt eftersom det fungerar helt okej att åka iväg till Stora Sköndal. När vi kom hem körde vi en behandling med dragonmoxa. 

Så här i efterhand inser jag ju att det blev en väldigt lång dag. Var hemmifrån från halv tolv till runt halv nio tror jag. Den här utflykten har såklart slagit tillbaka. Har känt mig ovanligt svag och matt i framförallt musklerna och sömnen är orolig och jag har vaknat med ångest men jag hade en härlig dag i lördags iallafall. Jag hoppas jag piggnat till en del tills imorgon för då måste vi göra det sista i farmors lägenhet.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0