Farmor

Idag har vi flyttat över några möbler till farmors nya lägenhet på äldreboendet. Nu känns det lite mer som ett hem även om vi har lite kvar att göra. Mina syskon och E fick fixa med möblerna och jag fixade med att städa ur skåpen med gardiner, dukar m.m. 

Vi träffade på hunden Rally på boendet. Han gör sin praktik där tillsammans med sin matte som jobbar där. Han var så söt, saknar att ha hund.  Hoppas verkligen jag kommer till ett boende med djur när jag blir gammal.

Efter det åkte Adam och jag till Mc donalds och åt mat. Skönt att slippa tänka på matlagning även om det tar energi att äta där. Idag har jag alltså gjort väldigt mycket så de närmsta dagarna kommer jag att hålla mig hemma och vila. Jag ska dock ringa några samtal som behöver göras pga farmors flytt under veckan. Ska bli skönt när allt är avklarat.

Rally och min farmor i bakgrunden.
Rally och min syster






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0