Badat

Idag eller tekniskt sätt igår var jag iväg och tog årets första dopp. Det var så skönt. Det var 21°c och det fungerade bra. Hjärtat rusade inte på så farligt men det beror nog på att jag lärt mig att jag måste gå i vattnet i etapper så kroppen vänjer sig vid temperaturen. Jag har alltid varit en riktig badkruka men numera kommer jag i och jag älskar att bada. Mina muskler mår väldigt bra precis efter, kanske pga kylan. 


Efter jag kom hem så däckade jag helt. Jag orkade inte röra mig alls. Nu bränner både musklerna och huden. Jag har ju såklart lyckats bränna mig som vanligt. Det ser värre ut i verkligheten så vi får se hur bra det går att sova. Samtidigt finns det ju iallafall en logisk förklaring till att min hud svider som bara den och det är ju trevligt för en gångs skull. 







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0