Behandling

Idag har jag fått moxabehandling, skulle ha gjort det igår men var alldeles för slut för det. Jag fick ligga i den där obehagliga koman igår på eftermiddagen istället. Det känns som man sover och är vaken på samma gång. Känslan att man försvinner bort är fortfarande något jag tycker är otäckt. Det är för mig ett tydligt tecken på att jag gått alldeles för långt över min nivå. Kände mig underlig idag också, blodfattig och som jag hade brist på syre i kroppen så det var verkligen välbehövligt med en behandling. Nu efter dragonmoxan så mår jag bättre, känner mig starkare och som om kroppen påbörjat återhämtningen nu. 

Jag har gjort en hel del den sista veckan så jag tänker stanna hemma och vila minst 2 dagar innan jag tar mig iväg till farmor. Jag fick i uppgift av min läkare att testa att ta mig ut lite mer. Nu vet jag att jag är på en nivå där jag behöver minst två, helst tre dagars återhämtning mellan utflykter. Hur lång återhämtning som krävs beror såklart även på vad jag gjort.  

Även om jag fortfarande kräver lång återhämtning så är jag på en betydligt bättre nivå än när jag var som sämst. Framförallt är det min lägstanivå som blivit bättre. Det som fortfarande är tuffast för mig är att sitta, stå och gå. Det gör min kropp helt slutkörd om jag går över min gräns.
Nilla
2019-03-19 @ 14:32:28
URL: http://mittlivmedme.blogg.se

Så skönt att din lägstanivå blivit bättre. Kram

Svar: Ja, minsta lilla förbättring ger ökad livskvalité.
Thérese




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0