35

Nu har ytterligare ett år passerat och idag fyller jag 35 år. Kan inte förstå hur jag kan vara så gammal, haha. Får väl erkänna att jag känner lite åldersnoja. På ett sätt känner jag mig som 28 eftersom många år har spenderats inom mina 4 väggar och jag har missat många livserfarenheter. Samtidig känner jag mig som 70 i andra avseenden.  Det är en rätt underlig känsla men jag får väl tänka att åldern bara är en siffra. 

Imorgon ska vi fira mig så jag har städat lägenheten i förrgår och igår och idag ska jag ta moppen till närbutiken och köpa lite fika. Tänkte först göra passionsfruktmousse men det är onödigt eftersom det tar energi. Förutom det är det vila som gäller idag så att jag kan tanka energi och förhoppningsvis slippa huvudvärken och värken som städningen gav mig. Planering är A och O när man ska få besök. 

Det här fina blommorna fick jag av Tobias igår. Jag älskar verkligen att få blommor och den här buketten är helt klart i min stil. Det är inte direkt något jag har råd att unna mig som sjukskriven så det gör mig glad när jag kan ligga och titta på så fina och färggranna blommor. 




Nilla
2019-05-06 @ 19:06:24
URL: http://mittlivmedme.blogg.se

Grattis i efterskott ❤

Svar: Tack
Thérese




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0