Lugn lördag

Nu var det länge sedan jag skrev något här på bloggen. Jag har helt enkelt inte känt mig motiverat till det utan jag har lagt energin på annat.

Jag har varit iväg till Uppsala igen och fått nya örter. Jag har precis ökat upp dem till två gånger om dagen och det verkar fungera bra, faktiskt bättre än när jag tog det här örtreceptet en gång om dagen. Ska boka in en ny tid hos Marco. 

Sedan jag skrev sist har jag börjat ha mina två bonusbarn hemma hos mig ett dygn varannan vecka. Det fungerar helt ok trots att jag har en etta och att vi är fyra personer på 45 kvm. Jag är rätt trött dagarna efter men det är roligt och ger mig mycket. Jag ska börja lägga upp det bättre för att spara på energin. 

Den här helgen blir lugn. Tobias jobbar och jag har en förkylning som kommer och går. Den sitter i halsen och gör mig tröttare. Det enda jag ska göra idag är att vila, dricka te, äta och titta på Melodifestivalen, Glömde bort det helt förra lördagen så den deltävlingen missade jag.  




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0